Måndag.

Jag är död, av trötthet då alltså. Min rygg och mina axlar värkar efter ha suttit på den här förbannade datastolen i mer än två timmar. Under den tiden har jag skrivit om geografin. Och denna gång utan något msn eller bilddagboken igång. ;) Känner mig lite, lite, lite duktig faktiskt. Fast ändå nu i efterhand. Jag vet inte ens vad jag skrivit om. Höhö, hur låter inte det då?
Imorgon har jag jobbig skoldag.. Från tio över åtta till fyra. Jippi yahooo! Och efter det första körlektionen. Jag börjar redan bli nervös..




Pusss!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Där ska jag också börja ta körlektioner sen! Fast kanske skulle börja med en handledningskurs... är det bra där? :D

2009-04-02 @ 19:47:34
URL: http://darlingnikkki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror det är bra där ! Vi känner dem som jobbar där och dem är i alla fall jättesnäll . ;) Min bror tog sina lektioner där och han var jättenöjd ! =)

2009-04-02 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0