Negativt... igen ?

Försöker tänka positivt med att sitta inne denna vårdag. Men naej, jag hittar faktiskt inga positiva punkter idag. Desto mer negativa faktiskt. Tillexempel:
 * att jag missade öppningen av Bosses idag. Hade suttit fint med en marängsviish faktiskt.
* att man får väldigt ont i huvudet av att sitta inne.
* att jag inte orkar ta tag i geografin efter ha tagit en paus ifrån det.
* att jag inte kan träna idag och inte imorgon heller. Väldigt ovärt.
* att mitt abonnemang på mobilen gått ut så nu får jag byta mobil, men det dröjer tills på torsdag.
* att jag missade mitt projektarbete i skolan idag. Inte bra, inte bra.
* att jag redan läst Malins och Karros blogginlägg = uttråkan nu.
* att jag är väldigt sugen på godis just nu.
* att jag känner för att ringa Malin eller Carro men vet att båda pluggar och jag vill inte störa deras pluggtime. ;)
Ja, det var väl det , ungefär. ;)

Blogga dåååå!! ;)

Pusss!


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Då tycker jag att du kör en liten "ryktet säger" det var ett tag sen nu? :)

2009-03-31 @ 20:19:00
URL: http://sofiaulvan.devote.se
Postat av: hx

Hej Skruttan. det var inte postivt att läsa din blogg, förstår dig eftersom du inte mår så bra just nu.Synd att jag inte bor i Linköping då kanske jag kunde hjälpa dig med geografi,historia m m ?Men nu är det inte så du får kämpa själv .I dag har det varit plus 10 grader alltid något har krattat hela trädgården 2.500 kvadrat.Bra tycker jag. Nu ska jag hoppa in duschen det ska bli skönt Ha det bra vännen kram från mormor. PS!Kerstin ville nog komma i kontakt med dig via mailen vet inte om du har deras adress,hör av dig i så fall DS!

2009-03-31 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0