Onsdag.

Okej, jag kunte inte riktigt hålla mig borta ändå. Alla har vi motgångar i skolan osv, men i längden ger det mest att ta nya tag och börja tänka positivt istället. Så, tack till alla fina som fanns där i måndags. <3 Igår var det "Skolan är vår". Det är olika aktiviteter på skolan hela kvällen och natten som tex, band som spelar, komiker som uppträder, dansgrupper, spelrum osv. Förra året var segt men iår var det roligare. Jag spenderade min kväll tillsammans med företagarna ifrån gamla klassen, himla mys hörreni. Kan säga att vi gick loss i målarrummet..Fanns inget stopp på oss. Däremot såg klassrummet ut som fan..men, det var faktiskt inte vi. ;) (Där hade jag velat ha ett utropstecken men eftersom Malin säger att jag gör alldeles för många låter jag bli nu.) ;) Jag hade i alla fall stundtals riktigt roligt igår! Tråkigt nog kunde vi inte stanna till årets förra höjdare "lågstadiediscot" eftersom sista bussen gick. Jäkligt synd!

Idag är det studiedag. Har aldrig fattat det där med studiedag. Heter det så för att man just ska studera? Måste nog vara så..Det är i alla fall vad min dag måste gå åt till. Dessvärre då alltså. Vi har äckligt svenskaprov på fredag, som känns helt onödigt att göra. Vi ska få en ny lärare i april eftersom våran nuvarande är så fruktansvärt dålig och taskig vilket har lett till att vi klagat hos rektorn, likaså den andra klassen som hade henne. Så nu ska vi äntligen få en ny lärare! Om jag säger såhär, kanske sex stycken har fått VG på hennes två prov, resten har fått IG och vissa G. Lite sjukt med tanke på hur många som hade MVG i betyg i nian och ettan. Well, nu längtar vi tills april i alla fall! Måste nog ta en paus senare, så då ska jag ner och gymma. Wow, skönt!

Jag snodde några bilder ifrån Malin. Förstår ni vad jag menar nu?










Kommentarer
Postat av: hx

Skönt att du är tillbaka igen,klarar mig inte utan din blogg dagens höjdpunkt.Jag skrev ett långt inlägg på deppiga blogg.Det gick inte fram så nu får man ta det i repris.Det jag önskade mest av allt var att ha ett positiv du vet som man vevar och vevar så kommer det något bra ur det.Det dummaste jag vet är när folk säger"ryck upp dig", hur f.. ska man kunna rycka upp sig själv man är väl så lång man är? I bland är det upp ibland ner, så är det nog för alla tror jag.Det viktigaste är att ha en god familj och goda vänner som betyder allt. Du har både och var glad för det och det vet jag att du är.Även om det känns svart ibland så vet vi att ljuset alltid kommer igen. Håll ut bara. Ha det bra hjärtat kram från kellingen du vet.

2009-03-11 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0