Onsdag.

Himla bra dag idag, hörreni! Jag har gått runt och skrattat hela dagen åt egentligen ingenting extremt roligt. Jag tror det är vädret faktiskt. För hur fint väder har det inte varit idag? Så himla underbart, verkligen vårväder! Så imorse kände jag för att vara lite somrig. Satte på mig mina chinos och vek upp dom till ett par vita skor och en halvsomrig tröja. Kändes minst sagt bra! Och dessutom gick några tjejer i klassen till ICA på rasten för att köpa glass. Jag vet inte ens hur länge sen det var jag åt glass. Fruktansvärt länge sen i alla fall. Ae, nu får jag sluta vara överglad tror jag. Eller, en sak till! Min dag gjordes också bättre genom att jag hann träffa Ronja och Carro en snabbis. Och lite träning med Karro på det med. Känns bra, känns bra. Är så sjukt avundssjuk på Carro. Imorgon åker ungen till Kläppen med massa tjejer och killar från hennes klass. Låter inte helt fel enligt mig.

Men, italienskaboken väntar innan Grey's! =)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0