Onsdag.

Försöker hålla ögonen öppna just nu..Men det går fan inte! Är så frukstansvärt trött just nu. Skolar dödar mig, bokstavligt. Vet inte hur jag ska ta mig ut eller igenom skiten. Men, vad är valet? Ingenting, är ju ett bra svar. Min dag slutade lyckligtvis på ett bra sätt idag. Mötte upp Carro och Ronja efter skolan. Vi gick och tog en fika (ja pappa, du läste rätt) på Espresso House innan vi släpade oss ner mot gymmet. Mina snuttisar skulle testträna eftersom dom funderar på att börja gymma på Nautilus. Mitt tjat verkar ha gett effekt! ;) Vi körde styrka, konditon, springning blabla innan vi blev för trötta och gav upp. Dom var i alla fall skitnöjda och nu är det bara övertalning med gymkortet för dom! ;) Hoppas verkligen dom börjar där i alla fall! Sen spanade vi in snyggaste killen där idag. Har sett han flera gånger men inte förens idag jag kom på hur snygg han var. Svart linne, keps, vitt halsband, världens armmuskler, snygga muskler vid ryggen och axlarna, lite solbränd, börjar ni få en bild av hans utseende nu? Snygg som in iii , i alla fall!

Nu ska jag läsa lite bok innan jag ska bege mig till grannarna och sitta barnvakt. Ända till runt tolv ikväll, men sötaste barnen, så jag känner mig faktiskt inte ett dugg besvärad över det!!




/ ED.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha söta unge :)

2009-03-04 @ 21:31:46
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0