Söndag.

Så, match idag då. Vi förlorade tyvärr med 8-6. Men riktig kämpar insats och ett tag hade vi helt klart matchen, speciellt när vi hade ledning med 3 mål. Men, Solfjädern vann mot oss och vann också hela serien. Fick dock en fundering i huvudet under matchen, det var 250 personer som kollade på matchen, dom hade lottdragning, bollkastning och andra tävlingar under perioderna, dessutom hade dom matchens lirarepris också. Hum, finns det verkligen så lite att göra i Motala att alla samlas i Sporthallen eller är dom bara otroligt innebandyintresserade? Vem vet, vem vet.

Just nu sitter jag och pluggar till samhällsprovet på tisdag, kapitlet om "internationella relationer." Det är sjukt många sidor och jag vet inte alls hur jag ska hinna lära mig det. Fan också, dålig planering..Åter igen! Dessutom är kapitlet tråkigare än tråkigast. Ibland frågar jag mig verkligen varför jag valde SamSam. Otroligt tråkig linje!

Bäst jag återgår till boken nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0