Söndag.

Det blev ingen kväll med Twilightboken igår..Istället hamnade jag ute i Slaka av alla ställen. Fick med mig Malin och Carro också. Vi trodde det var fest men när vi kom dit var det mer en grabbkväll. För att göra det tydligare, vi tre och nio killar som satt och köre Fifa 09 till en början. Tillslut hade i alla fall jag en riktigt rolig lördagskväll! Vi satt och spelade ett spel som hette "gissa ordet" eller något i den stilen. Jag och hum, Martin var utan tvekan kvällens sämsta på det där..
Dessutom kom vi fram till en rolig sak, till att alla tolv stycken som var där gymmar på Nautilus. Det är där det händer!!

Ska ta tag i mig själv och städa mitt rum nu..Sen får vi se om det blir träning idag. Vet ärligt inte om jag orkar faktiskt. Vore samtidigt skönt med en vilodag. Jo, det vore de allt.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: hx

Hej pussgurka. Idag har jag gått med dom där stavarna i 1 timme,bra tycker jag.Trist väder men våren är nog på väg men jag tror den tog en omväg, vad tror du? I morgon är det äntligen måndag skönt tycker jag.Nu ska jag äta mat det blir lax med potatis och grönsaker i ugnen,gott hoppas jag . Ha det gött kram från m.....

2009-03-08 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0