Söndag.

Hallo people! Ännu en helg som tagit slut innan man ens hunnit förstå att den börjat. Varför är helgerna så kort och skoldagarna så otroligt långa? Undra hur många som har ställt sig den frågan.. Igår åkte jag ner och tränade och solade nere på gymmet. Nautilussolarie är grejer det. Såg ut som en kräftis, blev ju skållad, så starka är rören!
Min lördagskväll spenderades ute i Karros nybyggda hus ute i Tallboda. I sällskap med Malin och Natiz. Wow, vilket hus alltså! Inte ett dugg avis, nej nej! :) Jag hade en sjukt mysig kväll i alla fall! Vi låg och pratade, kollade på Melodifestivalen och sjöng hum..gosspel. Fantastiskt vackert också! ;) Har ni tur får ni se en video från uppsjungningen. ;) Och på tal om Melodifestivalen. Vad fan hände? Snacka om flopp. Jävla operasångare ska representera Sverige. Hur pinsamt är det inte? Och ugglajäveln som kom tvåa. Allvarligt talat, vad är det för fel på svenskarnas musiköra? Aae, patetiskt patetiskt patetisk. Gogogo Måns eller EMD istället! Tillbaka till kvällen, vi låg och pratade om allting i flera timmar innan vi alla slocknade hemma hos Karro.

Idag är det vanlig tråkig söndag som består av plugg. Just nu samhällsplugg. Puuh. Och en annan sak, varför är jag alltid så sugen på att gå på bio på söndag? På fullaste allvar, får alltid den tanken på söndagarna "naejmen, om man skulle gå på bio ikväll kanske." Höhö, Emma, Emma, Emma, du tänker för mycket!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0