Söndag.

Trevlig dag på stan med pappa igår. Blev en tre timmar lång runda..Måste vara rekord för pappa! ;) Jag kom ialla fall hem med ett par skor, en jeansjacka, jeansleggings och ett vitt linne. Behövande plagg , kan jag säga! Övningsköra hann vi också med att göra. Körde på landsväg i 90 km/h och i tre rondeller. ;) Det börjar arta sig minsann. Men om jag kör med automat eller manuellt kan vi ju ta och diskutera en annan gång.. På kvällen blev det middag på restaurang Yogi med kusinerna. Men först fördrink i min kusins lägenhet som var en av dom mest perfekta lägenheter jag någonsin sett. Precis vid Sportif, världens utsikt och hur fräscht som helst. Skulle absolut inte tacka nej till den. Maten på Yogi tycker jag var sådär. Indiskmat är väl helt enkelt inte min grej, enkelt sagt. Men däremot var efterrätten inte dålig inte! Jag var hur mätt som helst, men ändå hade min kusin som jobbar på Yogi gått och fixat någon mangosorbetglass. Med världens tomtebloss och grejer i också. Hur fint och gott som helst!
Efter restaurangen åkte jag till Pontus på lite chillfest. Jag var opepp men det var ganska kul ändå. Danni made my day!

Nu ska jag ta och plugga historia. Och historia kommer jag behöva plugga i säkert tio timmar. Och under dom tio timmarna kommer jag nog bryta ihop kanske 60 gånger. Nu vet ni de!






Pusss!

Kommentarer
Postat av: hx

Hej som i handduk.Skysst jacka bruden.Maten ska vi bara inte tala om så hur läcker ut som helst.Själv har jag inte bestämt mig för om det blir nudlar eller fiskbullar,det är ju söndag...... idag har jag varit ute trädgården och räffsat massa grenar och skräp.Skulle behöva en karl som kunde hjälpa mig lite med sådana saker,men kan inte komma på en enda som skulle komma ifråga.morgon ska jag till tandläkaren sen ska jag åka med Marie Wärns mamma till staden hon ville köpa lite nya kläder det gör jag gärna hon är så gullig.På onsdag kommer Ronny hit han ska måla taket i vardags rummet det blir nog bra.Ha en god söndag Kram från mormor

2009-03-22 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0