Söndag.

Nämen tjaaa! :) Jag hade en riktigt rolig lördagskväll igår. Jag, Carro och Ronja gick och köpte godis, chips, läsk osv. Och nu till grejen. Det kostade 88:-! Herregud, får det ens kosta så mycket? Sen hyrde vi film och mötte Alex, Simon, Robin och Viktor. Hyrde någon äcklig skräckfilm, trodde jag skulle dö, bokstavligt.. Barnhemmet såg vi, som handlade om ett gammalt handikapphem för barn blablaa. Barn och clowner är det värsta när det gäller skräckfilmer alltså! Aaefyfan, vad äcklig den var. Men absolut sevärd! Sen åkte jag med boysen in mot stan för att träffa alla onyktra nyblivna 18-åringar som var på krogen. Puh, inte långt kvar för mig nu! Så vi var inne i stan med dom innan jag tog sista bussen hem med min sliriga mamma, faster och några fler tanter. ;) Jag kände mig som en dagisfröken som skulle hålla koll på dom. Inte ens smsbiljett kunde dom skicka. Vart är framtiden på väg..?

Nu har jag bråttom. Ska hinna städa och greja innan det är dags för årets sista match i Motala. Idag mot Solfjädern. Vore skönt med en sista vinst, så nu jävlar!




PUSS!

Kommentarer
Postat av: KB

Hahahahah, Emma alltså. Tog hand om "tanterna" på bussen.

2009-03-01 @ 15:00:35
URL: http://karolinastyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0