Tisdag.

Jag lever, bara så ni vet. Låång dag i skolan idag. Kändes som den aldrig skulle ta slut. Avklarade ett historiaprov som faktiskt kändes helt okej. Hoppas nu! Sen måste jag berätta en sak. (Höhö.) Jag, Maria och Madde åt på MacDonalds på lunchen. Så kom det in några zigenare eller ryssar , what ever som gick runt till alla där inne och tiggde pengar. Ena var i våran ålder och den andra var väl antagligen hennes mamma. Dom gick i alla fall runt och visade en bild på en liten bebis samtidigt som dom höll i en blöja ?! Please please, och pekade på min mat. Kändes inte okej så vi ignorerade henne. Sen blev dom utkastade utav personalen men när hon gick förbi oss räckte hon ut tungan och pekade fuckyou. Alltså vi blev så sjukt irriterade. För det första, kommer dom in och tigger. Och det lustiga var att den unga hade en skinnjacka och jeans och mamman hade klackskor. Så i så stor nöd kan dom omöjligt vara. Och för det andra att hon gjorde som hon gjorde när hon gick ut. Ursäkta men, jag tycker inte ett dugg synd om dom! Ae, brist på respekt kallas det. Okej, vilken onödig förklaring det här blev men, sättet dom behandlade folk när dom helt lugnt valde att inte ge dom pengar. Suckade och sa något på deras språk. Ae, blä!

Efter skolan tränade jag i alla fall med Malin, Carro och Karro. Skönt det där.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0