Tisdag.

Tisdag, nya hatdagen. Känns som den aldrig ska ta slut verkligen..Provet gick tillslut ganska okej. Väldigt svårt ioch för sig. Vi har precis börjat en ny kurs, projektarbete. Mitt första intryck är att det verkar obeskrivligt tråkigt och jobbigt. Jag ska jobba med Oskar och vi försöker komma på en idé. Något som är inriktat med samhäll. Så, förslag godtages! Efter skolan gick jag, Malin och Karro och körde affropass. Också idag blev vi tillsagda att dämpa oss..Så, vi gick ut efter ett tag. Mest för att samma koreografi börjar bli jävligt tråkigt nu. Inte ens jobbigt heller. Aae, jag vill testa bodypump, fyspasset, bodyattack eller något istället. Om man ska gå på pass är väl meningen att man ska vara helt slut efter..
Sen hade vi möte med innebandyn ikväll. Diskuterade nästa säsong, nya tränare osv. Jag har dock en del funderingar på om jag ska fortsätta eller inte. Beror mycket på om tränarna byts ut osv..We will see.

Nu är pausen i DH slut!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

gör nåt kul och intressant, annars blir pa:t bara skittråkigt :P

2009-03-03 @ 22:16:08
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0