Torsdag.

Himla bra dag idag igen. Kan inte säga mer än att det här vädret är fan bäst, måste vara här för att stanna! Italienskaprovet kändes dessutom bra idag, hoppas resultatet säger detsamma! Efter skolan gick jag till bilskolan för att skriva in mig. Av någon oklar anledning kände jag hur det pirrade i magen bara jag satte foten där inne. Så nästa tisdag har jag min första körlektion. Behöver inte ens skänka en tanke till hur nervös jag kommer vara då. Måste ta mitt körkort innan den 27 september, måste! Annars förlorar jag 500 :- jävla spänn till Carro. Inte alltför värt, så därför ska jag ligga i och börja plugga till teorin redan nu. Läsa fem sidor varje dag, så man inte kuggar..

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0