Torsdag.

Jag vet inte om jag måste fått några slags superkrafter idag. Jag tror faktiskt det måste varit så. Mötte Carro efter skolan idag också. Hon bestämde sig för att köpa gymkort sen så vi gick ner mot gymmet direkt och fixade det. Började med crosstrainer innan vi körde styrkeschemat, sen kom Mallan och gjorde oss sällskap på löpbandet innan det var dags för ABSpasset, som Karro också var med på. Bara inriktat på rygg och mage så efter en halvtimme är man lagom skakis och trött. Sen bestämde vi oss för att trötta ut oss ännu mer och köra ett till pass. Box den här gången. Herregud, där trodde jag bokstavligen att jag skulle ramla ihop och typ...dö eller något i den stilen. Redan efter tre minuters uppvärmning var mina ben totalt stumma, ingen mjölksyra alls, nejnej. Vi kämpade oss i alla fall igenom hela passet. Känslan efter ha tränat så hårt alltså, herregud, den känslan är fan underbar! När man verkligen känner hur helt matt och slut på energi man är. Jag och Carro kom fram till att vi spenderade fyra timmar nere på gymmet idag. Jag tror dom kommer börja undra om vi har något hem, inom en snar framtid..Så nu ska jag sova, så jag kan förbereda mig på den totala och oundvikliga träningsvärk som kommer härda i min kropp imorgon! Förresten, imorgon kommer garanterat bli en bra dag. Körsång och bra kväll framför mig! Pussss på såna dagar!




PS, jag fyller 18 om exakt tre veckor. DS.

Kommentarer
Postat av: hx

Hej. Egentligen väntar jag på dina nyheter från fredag.Det är väl då det händer saker och ting ? Annars är allt bra här våren är inte på gång, den som säger det ljuger som f.. Längtar efter er så det gör ont. Men sånt är livet man kan inte få allt man vill ha, man får vara nöjd med det man har. Puss och kram från hx PS! skriv när du kommer hem i natt jag läser alltid det vilken tid det än är. Pussipuss från hx

2009-03-06 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0