Träning & övningskörning .

Valde att ta en pluggfri dag. Helt galet skönt. Hade egentligen behövt plugga lite engelska men får ta det i helgen istället. Har i alla fall fått dagens träning gjord. Gymmade tillsammans med mamma uppe på hennes jobb. Och sprang därifrån och hem. Skööönt! Sen övningskörde jag upp dit. Gick strålande faktiskt! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen läsa lite VeckoRevyn eller ringa någon trevlig människa. Eller om någon ringer mig? Jamen , gör de nu ! Tack .
Puss!

Kommentarer
Postat av: mallan

AH ! Emma, berätta allt ! :D jag som var nöjd över att han skrattade och log åt mig idag, det är ingenting värt mot detta . och du , vi älskar dig. du är vår chans att nå fram till honom, haha ;)

2009-03-19 @ 22:32:56
URL: http://m4llan.devote.se
Postat av: hx

Sorry dear att jag inte var hemma kväll.Symöte du vet,väldigt utvecklande!Annars hade jag ringt dig.Vad är det dom vill nå???????? Ge inte bort något vad du gör.I morgon ska Anders med famlj ta bort Chefen, jag var där idag och tog farväl av honom.kan du tänka dig att när jag satt vid honom och pratade lite då tog han sin tass och la den på min hand, det kändes som han sa adjö till mig ,och dessa ögon det var starkt. Jag har ju alltid gillat Chefen.Hoppas dom aldrig skaffar någon ny hund.Snart ska vi skriva på Italenska ska bara hitta min bok,men till dess bonasera seniorina bonasera. Chai kellngen.

2009-03-19 @ 23:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0